ΟΔΔΥ: Στο «σφυρί» BMW M3 σε τιμή… έκπληξη!

Δεκάδες αυτοκίνητα θα δημοπρατήσει το Τελωνείο στην Πάτρα σε άκρως δελεαστικές τιμές εκκίνησης.

Μια νέα μεγάλη δημοπρασία θα πραγματοποιήσει ο πρώην ΟΔΔΥ στην Πάτρα στην οποία μπορεί να βρει κανείς από BMW M3, Mercedes-Benz E200, VW Golf, Peugeot 307, Suzuki Samurai, Chevrolet Orlando, Lada Niva ή φορτηγό MAN ή ιστορικό όχημα Toyota Van σε άκρως δελεαστικές τιμές εκκίνησης..

Η δημοπρασία των οχημάτων για κυκλοφορία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2022 και ώρα 10:00 π.μ. στην αποθήκη του Τελωνείου Πατρών, ώστε να εκποιηθούν 45 αυτοκίνητα, 6 φορτηγά και δίκυκλα ΟΤΚΖ (για διάλυση).

Η επίσκεψη των ενδιαφερομένων στο Τελωνείο Πατρών όπου βρίσκονται τα οχήματα επιτρέπεται από 24/11/2022 μέχρι και 29/11/2022, από τις ώρες 08:30 μ.μ. έως και 13:30 μ.μ.

Η εγγύηση για τα προς κυκλοφορία οχήματα είναι 300 ευρώ, ενώ για τα δίκυκλα 100 ευρώ. Οι προσφορές για να γίνουν δεκτές θα πρέπει να διαφέρουν τουλάχιστον κατά 50 ευρώ η μια από την άλλη (20 ευρώ στα δίκυκλα). Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο πληρωθεί τοις μετρητοίς, τότε ισχύει έκπτωση 30% επί του ποσού.

Το πρώτο αυτοκίνητο στη λίστα της δημοπρασίας είναι μια ένα Mazda 6 με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2003 και τιμή εκκίνησης τις 2.800 ευρώ. To συγκεκριμένο μοντέλο κινείται από έναν κινητήρα βενζίνης 2 λίτρων και απόδοσης 141 ίππων.

Στην εγχώρια αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αντίστοιχα μοντέλα κοστίζουν από 4.200 ευρώ.

Ένα Renault Megane Cabrio αναμένεται να προσελκύσει αρκετούς υποψήφιους αγοραστές εξαιτίας της πολύ χαμηλής τιμής εκκίνησης η οποία προσδιορίζεται σε μόλις 400 ευρώ. Το συγκεκριμένο γερμανικό τετρακίνητο μοντέλο έχει πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2001 και κινείται από έναν βεζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.6 λίτρου και απόδοσης 110 ίππων.

Αντίστοιχα μοντέλα στην αγορά των μεταχειρισμένων μπορεί κανείς να βρει από τις 1.800 ευρώ.

Αν κάποιος αναζητά ένα καθαρόαιμο τζιπ τότε το Suzuki Samurai με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 1990 της λίστας σίγουρα θα καλύψει τις ανάγκες του ενώ η τιμή εκκίνησης των 500 ευρώ σίγουρα θα τον δελεάσει!

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,3 λίτρου και απόδοσης 68 ίππων.

Στην εγχώρια αγορά των μεταχειρισμένων αντίστοιχα μοντέλα κοστίζουν από 3.500 ευρώ.

Αν πάλι κάποιος είναι λάτρης της ταχύτητας και των σπορ αυτοκινήτων τότε η BMW M3 με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2005 και τιμή εκκίνησης τα 5.000 ευρώ σίγουρα αποτελούν ισχυρό κίνητρο για συμμετοχή στη δημοπρασία. Το συγκεκριμένο μοντέλο κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 3,2 λίτρων και απόδοσης 343 ίππων.

Αντίστοιχα μεταχειρισμένα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται από 25.000 ευρώ.

Αν τώρα αναζητά κανείς ένα αξιόπιστο και πολυτελές πετρελαιοκίνητο πολυμορφικό αυτοκίνητο τότε το Chevrolet Orlando με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2012 και τιμή εκκίνησης τα 12.000 ευρώ σίγουρα αποτελούν μια καλή αρχή. Το συγκεκριμένο μοντέλο κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων ο οποίος αποδίδει 131 ίππους.

Αντίστοιχα μεταχειρισμένα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται από 15.000 ευρώ.

Μια Mercedes-Benz E200 K με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2000 και τιμή εκκίνησης μόλις 2.500 ευρώ αναμένεται να προσελκύσει πολλούς υποψήφιους αγοραστές εξαιτίας της πολυτέλειας και της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου. Το συγκεκριμένο μοντέλο κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων με απόδοση 192 ίππων.

Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται από 4.800 ευρώ.

To δημοφιλές VW Golf με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2004 και τιμή εκκίνησης τα 1.500 ευρώ αναμένεται επίσης να προσελκύσει αρκετούς υποψήφιους αγοραστές. Το γερμανικό μοντέλο κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,4 λίτρου και απόδοσης 90 ίππων.

Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται από 4.700 ευρώ.

Αν πάλι ψάχνει κανείς ένα πετρελαιοκίνητο station wagon και άκρως οικονομικό στη χρήση όχημα τότε το Peugeot 307 SW θα καλύψει τις ανάγκες του το οποίο μάλιστα εκποιείται με τιμή εκκίνησης τα 3.500 ευρώ. Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει πρώτη άδεια κυκλοφορίας του 2005 και κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρου και απόδοσης 109 ίππων.

Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται από 4.900 ευρώ.

Πιέστε εδώ για να διαβάσετε ολόκληρη τη λίστα με τα οχήματα δημοπρασίας του πρώην ΟΔΔΥ.

Οι όροι συμμετοχής

Τα οχήματα δημοπρατούνται σύμφωνα με τους νέους όρους πώλησης τροχοφόρων οχημάτων (Φ.Ε.Κ. 3420Β/25-10-2016).

Στις τιμές εκποίησης των αυτοκινήτων συμπεριλαμβάνεται και ο αναλογούν ΦΠΑ 24%.

Το ποσό της εγγύησης συμμετοχής στις δημοπρασίες αυτοκινήτων για κυκλοφορία είναι 300 ευρώ.

Τα αυτοκίνητα είναι μεταχειρισμένα, με ζημίες, φθορές και ελλείψεις και χρειάζονται επισκευές πριν κυκλοφορήσουν. Οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να τα εξετάσουν, μαζί με τους τεχνικούς της επιλογής τους, πριν λάβουν μέρος στη δημοπρασία, προκειμένου να προσδιορίσουν το ύψος των ζημιών, ώστε να διαμορφώσουν ανάλογα τις προσφορές τους. Βάσει των όρων πώλησης, ακυρώσεις αγοραπωλησιών δεν γίνονται δεκτές. Επίσης, οφείλουν να λαμβάνουν γνώση και των όρων πώλησης πριν λάβουν μέρος στη δημοπρασία για να αποφεύγονται οι όποιες εκ των υστέρων υπαναχωρήσεις.

Οι συμμετέχοντες στη δημοπρασία υποχρεούνται να έχουν μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα και να δηλώνουν στην επιτροπή τον ΑΦΜ, την αρμόδια ΔΟΥ και την ιδιότητά τους.

Από 11-10-2013, καταργείται η υποχρέωση τήρησής του, κατά τα προβλεπόμενα στο ν.δ.1146/1972 (ΦΕΚ 64/Α΄), βιβλιαρίου μεταβολών και κυριότητας για τα φορτηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης μικτού βάρους κάτω των 4.000 χιλιόγραμμων.

Σε ότι αφορά τη μεταβίβαση, αυτή θα διενεργείται με σχετική πράξη επί του τίτλου κυριότητας, που σύμφωνα με τις ως άνω διατάξεις, θεωρείται, για τα άνευ αριθμού κυκλοφορίας οχήματα, κατά περίπτωση, το πιστοποιητικό ταξινόμησης οχημάτων ή το πιστοποιητικό μεταβιβαστικό κυριότητας αυτοκινήτου οχήματος που εκδίδεται από τις Υπηρεσίες Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού, ενώ για τα έχοντα αριθμό κυκλοφορίας, η άδεια κυκλοφορίας αυτών.

Προκειμένου για φορτηγά αυτοκίνητα άνω των 4 τόνων και για τα λεωφορεία δεν εκδίδεται πιστοποιητικό κυριότητας αλλά απαιτείται η σύνταξη συμβολαίου από συμβολαιογράφο, υποδεικνυόμενο από τον οικείο Συμβολαιογραφικό Σύλλογο και η έκδοση του σχετικού βιβλιαρίου μεταβολών κατοχής και κυριότητας σύμφωνα με το άρθρο 18 των όρων πώλησης τροχοφόρων (ΦΕΚ 3420 Β΄/25-10-2016) και τα έξοδα βαρύνουν τον αγοραστή.

Ειδικά για τα λεωφορεία προς κυκλοφορία για οποιαδήποτε αλλαγή χρήσης ή μετασκευή του οχήματος, οι κάτοχοι υποχρεούνται να έλθουν πρώτα σε συνεννόηση με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Συγκοινωνιών και να εξασφαλίσουν την έγκριση της μετατροπής. Η Δ.Δ.Δ.Υ. ουδεμία ευθύνη φέρει αν γίνει μετατροπή χωρίς να ζητηθεί η έγκριση εκ των προτέρων από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Συγκοινωνιών.

Ο εμπορικός τύπος του αυτοκινήτου καθώς και το έτος κατασκευής προσδιορίζονται από τις εξωτερικές ενδείξεις αυτού. Έτσι τα στοιχεία αυτά αποτελούν ένδειξη η οποία ενδέχεται να απέχει πραγματικότητας.

Η Διεύθυνση για τα στοιχεία αυτά όπως και τα κρυμμένα ελαττώματα ουδεμία ευθύνη φέρει.

Μετά το πέρας της πλειοδοσίας κάθε οχήματος, καλείται ο τελευταίος πλειοδότης να υπογράψει το πρακτικό ανακηρύξεως πλειοδότη και να καταβάλει προκαταβολή υπολογιζόμενη σε ποσοστό 20% της τιμής πλειοδοσίας σύμφωνα με το άρθρο 8 των όρων πώλησης τροχοφόρων (ΦΕΚ 3420 Β΄/25-10-2016).

newsauto.gr

Σχετικά